Saturday 1 February 2014

Rasa tak diminati

awak.. awak.. awak..

kadang kadang kita minat orang tu tapi macam minat kita tu tak dibalas balik.
sedih.. ~~~ hmm. saya faham perasaan anda.

APA NAK BUAT !!!!!

1) try lupakan dia.
     start bercakap pasal dia. cepat2 potong cakap benda lain.
2) "dia lalu sebelah aku"
     try  untuk jalan seperti biasa. ingat pesan saya JANGAN TERLALU HAPPY !
3) " dia macam bagi aku harapan untuk bersama "
     yang nie biasa ! lelaki suka bagi harapan dekat perempuan. memang laa diorang x cakap " kita akan bersama" " kalau ada jodoh" tapi cara, gaya, percakapan diorang macam bagi harapan dekat kita. betul tak?
4) buat sesuatu
    awak kene laa buat sesuatu yang dapat lupakan si dia.
    cth :-

  •     jogging
  • jalan jalan
  • shopping
  • tengok tv
  • baca buku

5) STALKER !
   nie masalah perempuan. bila dia on9 facebook, twitter, wechat, insta, and semua laman sosial yang ada mesti dia akan stalk crush nyaa itu. hmmm.
macam nielaa try buat this step

  • terus off laman sosial awak tu
  • stop online sekejap
  • tenan kan fikiran dulu
  • bila dah okay baru on
  • TAPI INGAT
  • jangan ingat si dia lagi. chat dengan kawan2 yang online
okay ?? awak awak rasa tips saya nie berguna tak ?
 kalau awak try awak mungkin dapat lupakan dia. kalau tak saya x boleh nak buat apa lah.
>_< hehe

No comments:

Post a Comment